מגנטים לאירועים השוואת מחירים

מגנטים לאירועים השוואת מחירים

מגנטים לאירועים השוואת מחירים היא הדבר הראשון שאתם עושים לפני שאתם בוחרים צלם מגנטים.

אבל רגע אחד לפני שאתם מקבלים החלטה לפי המחיר.

כדאי מאוד לדעת איך לעשות השוואת מחירים בצורה נכונה.

לכן, הבאנו לכם כאן את המדריך המקצועי ביותר לביצוע השוואת מחירים בין צלמי מגנטים.

איך תדעו אם מה שאתם משלמים עליו יקר מידי, או אפילו יותר מידי זול וצריך להדליק לכם נורת אזהרה.

אז לפני שבוחרים צלם מגנטים, הנה מה שצריכים לעשות להשוואת מחירים נכונה.

מה מקבלים בחבילה

שעושים השוואת מחירים, הדבר הראשון שצריכים לבדוק הוא מה אתם מקבלים בחבילה.

יש המון חבילות צילום מגנטים שכל צלם מגנטים מציע. אבל שאתם עושים השוואת מחירים הדבר הראשון הוא לדעת מה אתם מקבלים בחבילה.

אם רוצים לקבל מחיר זול יותר, בדרך כלל כדאי למצוא חבילות צילום "רזות" יותר, כלומר שאין הרבה דברים בחבילה אלא רק צילום מגנטים.

בדרך כלל, בגלל שהרבה חברות שמספקות שירות של מגנטים לאירועים עושים את זה בתור אטרקציה, אז הם מספקים ביחד עם זה עוד המון אטרקציות נוספות כמו עיצוב בלונים, שולחנות משחק לאירועים ועוד.

אבל, אם מדובר על צלם אירועים מקצועי שהוא גם עושה מגנטים, בדרך כלל הוא זה שיתן לכם בחבילת מגנטים גם צילום של האירוע.

מה קורה אם לא נותנים לכם גם צילום של האירוע?

צלמי מגנטים שלא מספקים גם שירות של צילום האירוע, הם אלו שרואים את עצמם רק בתור אטרקציה ולכן הם גם אלו שלא בטוחים בצילום שלהם.

אם צלם בטוח בצילום שלו, אין לו שום בעיה לתת לכם גם שירות של צילום האירוע + צילום מגנטים.

צלם מגנטים שהוא ממש מקצועי יתן לכם גם חבילות גדולות יותר של צילום שכוללות אפילו צילום וידאו.

איכות המגנטים

יותר מפעם אחת הזכרנו את הנושא של איכות המגנטים. לכן, שמדובר על מגנטים לאירועים השוואת מחירים נכונה כוללת בתוכה גם את איכות המגנטים.

בדרך כלל, צלם מגנטים שנותן לכם מחיר מאוד זול ועובד עם חומרי גלם לא איכותיים ולעומתו אתם מקבלים הצעת מחיר שהיא גבוה בכמה מאות שקלים ייתכן מאוד וחומרי הגלם הם הרבה יותר טובים.

לכן, חשוב מאוד לשאול כיצד מפתחים את המגנטים באירוע שלכם. אם אתם מקבלים הצעת מחיר עם פיתוח תמונות טרמי זה אומר שנותנים לכם מגנטים ברמה ובאיכות הטובה ביותר.

איך משיגים מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח

יש הרבה מאוד פעמים שאנשים חוגגים אירוע למשל כמו יום הולדת לילד והם רוצים להוסיף גם צילום מגנטים.

מה שקורה שרוצים להשיג צלם מגנטים ואם המחיר הוא עד 500 ש"ח אז אין להם בעיה לסגור מול צלם המגנטים, אם המחיר יעלה מעט אפילו ל 550 ש"ח, בשביל 50 ש"ח הם יהיו מוכנים לוותר על הוספת צלם מגנטים לאירוע.

אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח:

מגנטים עד שעה בלבד : אתם צריכים למצוא צלם מגנטים שיסכים להגיע לאירוע לשעה אחת בלבד. המשמעות היא שאמנם הוא יהיה רק פרק זמן קצר באירוע אבל אתם תקבלו מחיר זול מאוד. מעבר לשעה עבודה זה לא ריאלי למצוא מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח.

להגביל בכמות המגנטים : דבר נוסף שאפשר לעשות הוא להגביל בכמות המגנטים. אפשר לקבל חבילה של צילום מגנטים רק עד כמות מסוימת נניח של 50-70 מגנטים. אבל, חשוב מאוד לזכור שאם אתם בוחרים צלם מגנטים שמגביל עד 50 מגנטים למשל, בכל תמונה יש 10 אנשים אז יהיו לו במצלמה רק 5 קליקים ואז הוא מפיק מזה 50 מגנטים. אז אל תצפו מצלם מגנטים עד 500 ש"ח שיהיה גם הצלם של האירוע, כי אחרי 5 קליקים במצלמה יש לו 50 מגנטים שהוא יכול לפתח ותוך חצי שעה גג הוא כבר מחוץ לאירוע. אז זה משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון.

זמין 24/7