מגנטים לאירועים בנתיבות

צלם מגנטים לאירועים בנתיבות

אם אתם מחפשים צלם מגנטים לאירועים בנתיבות ורוצים לקבל את הצילום המקצועי ביותר, איכות המגנטים הטובה ביותר ולא רוצים לשלם מחירים גבוהים מאוד הגעתם למקום הנכון.

מגנטורי צילום מגנטים לאירועים בדרום מביאה לכם את מה שאתם מחפשים! 

מגנטים איכותיים, מסגרות מגנט מעוצבות, צילום איכותי ומקצועי והכי חשוב עשרות שנים של ניסיון בהפקת מגנטים לכל סוגי האירועים במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.

מגנטים לאירועים בנתיבות

מגנטים לאירועים - כל מה שאתם צריכים בשביל להיות רגועים

אין ספק כי בחירת צלם מגנטים לאירועים היא פעולה מלחיצה מאוד, לא פעם אנשים לפני שהם בוחרים צלם מגנטים הם מאוד לחוצים והם רוצים לדעת ולהיות בטוחים שהם בוחרים נכון. 

אז הבאנו לכם את כל הסיבות להיות רגועים ולבחור נכון, לבחור מגנטורי! 

אחרי לא מעט שיחות עם לקוחות, אספנו את מה שרבים שואלים והם חוששים יותר מהכל והבאנו לכם התחייבות מלאה כאן בשורות האלו שאתם יכולים להיות 100% רגועים שאתם בוחרים במגנטורי להיות חברת המגנטים באירוע שלכם.

כמה משלמים : אין מה לעשות, מחיר של צילום מגנטים זה מה שגורם לאנשים להחליט מי יהיה הצלם באירוע שלהם. והכי חשוב שאנחנו בתור ישראלים לא מוכנים בשום אופן להיות פראיירים ולגלות ששילמנו מחיר גבוה מידי על המגנטים באירוע שאנחנו חוגגים. אז בשביל זה החלטנו שאצלנו תקבלו את המחיר הזול ביותר! אם הצלחתם להשיג מחיר יותר זול מהצעת המחיר שלנו, דברו איתנו ואנחנו נוזיל וננצח כל מחיר!.

איכות הצילום : אם עד היום צלם מגנטים היה רק הצלם מגנטים ונחשב בתור אטרקציה, היום אנשים רוצים שצלם המגנטים שלהם יהיה גם הצלם של האירוע, במיוחד שמדובר על אירועים קטנים. אצלנו זאת בכלל לא בעיה! מוזמנים להיכנס לגלריית העבודות שלנו ולראות את התמונות שאנחנו מצלמים, משם כבר אנחנו בטוחים שלא תהססו ותחייגו אלינו לסגור חבילת צילום מגנטים בנתיבות.

איכות המגנטים : מגנטים צריכים להיות תמונה שתחזיק כמה שיותר זמן. אחרי הכל זאת המזכרת מהאירוע שאתם חוגגים ואתם רוצים שיזכרו את האירוע שלכם לעוד הרבה מאוד שנים. בשביל זה אנחנו עובדים עם טכנלוגית הדפסת המגנטים המתקדמת ביותר בעולם! הדפסת מגנטים טרמיים מה שאומר שאתם יכולים להיות רגועים לעוד עשרות שנים קדימה. אנחנו כל כך בטוחים באיכות המגנטים שלנו שאנחנו החברה היחידה בישראל שלא מהססת לתת לכם אחריות בכתב על המגנטים למשך 5 שנים!.

שיהיה שמח באירוע : אין אחד שלא חושש מזה שבאירוע שלו לא יהיו אנשים על רחבת הריקודים, אבל המגנטים יש להם את הקסם שלהם שרק האטרקציה הזאת יודעת להפעיל. ברגע שלוח המגנטים יוצב ברחבת הריקודים כל האורחים יגיעו לקחת את המגנט שלהם למזכרת. ככה הרחבת ריקודים תתמלא מהר מאוד וכולם יגיעו לעשות תמונות שמחות עם צלם המגנטים.

צלם מגנטים כיפי : יש צלמי מגנטים שעוברם האירוע שלכם הוא "עוד יום עבודה" ויש את מגנטורי שמגיע לעשות לכם קרנבל אמיתי! באים לחגוג ביחד איתכם להרים לכם את האירוע לשמיים ולעשות מסיבה עם מוזיקה טובה ברקע והמגנטים שלנו, תהיו בטוחים שכל אורח יבחר להנות ביחד איתנו.

כמות גדולה של מגנטים : כאן זה המומחיות שלנו! האירוע שלכם הוא כרטיס הביקור שלנו! במקום להשקיע בכל חודש מאות שקלים בפרסום אנחנו עובדים בשיטה אחרת. בגלל שהאירוע שלכם זאת ההזדמנות שלנו לחלק כרטיסי ביקור, שהם בעצם התמונות של המגנט אנחנו רוצים לחלק כמה שיותר. כמו שאתם בטח כבר יודעים, הרבה מאוד פעמים על המגנט מופיע ההקדשה שלכם לאורחים ובנוסף להקדשה גם יש את הלוגו והטלפון של צלם מגנטים שמגיע לצלם באירוע שאתם חוגגים. כאן אנחנו חייבים שכמה שיותר אנשים יקבלו מזכרת של תמונות מגנט מהאירוע שלכם ושהמגנטים שלנו יהיו על כל מקרר בישראל.

מגנטים לאירועים בדרום

מגנטים לאירועים בנתיבות

כל מה שנשאר לכם לעשות עכשיו, הוא פשוט לחייג אלינו כבר עכשיו ולהנות מהמחירים המיוחדים שלנו, מהשירות המקצועי והטוב ביותר והכי חשוב מצילום מגנטים לאירועים כמו שרק אצלנו במגנטורי תוכלו לקבל. 

מגנטורי חברת המגנטים הוותיקה ביותר כבר משנת 2008 אנחנו עושים מגנטים ואוהבים את מה שאנחנו עושים ועם המון לקוחות מרוצים. 

בואו גם אתם להיות לקוחות מרוצים של מגנטורי.

זמין 24/7