מגנטים לאירועים באשקלון 

מגנטים לאירועים באשקלון עושים רק עם החברה היחידה בישראל שיכולה להבטיח לכם:

  • את המחיר הזול ביותר.
  • צילום מקצועי ללא פשרות.
  • אחריות על המגנטים (תעודת אחריות בכתב).
  • פיתוח תמונות מתקדם ביותר בעולם.
  • שירות ללא פשרות.
  • והכי חשוב, מאות המלצות וניסיון של מעל 14 שנים בתחום צילום מגנטים באשקלון.

מגנטורי היא חברת צילום מגנטים לאירועים בדרום המובילה והוותיקה ביותר. אנו ממייסדי תחום מגנטים בישראל.

מגנטים לאירועים באשקלון
צלם מגנטים באשקלון
מגנטים לאירועים באשקלון בזול

מגנטים לאירועים באשקלון היא אטרקציה מובילה שבה מצלמים את האורחים במלהך האירוע, לאחר מכן מפתחים את התמונות של האורחים שצולמו וכל אורח מקבל את התמונה שלו על מגנט עם הקדשה של תודה על השתתפות באירוע.

שואלים את עצמכם איך קורה הקסם של צילום מגנטים לאירועים? הנה הסבר קצר איך זה קורה ולמה אתם חייבים שיהיה לכם צלם מגנטים באירוע.

השלבים להפקת מגנטים לאירועים :

שלב ראשון – בוחרים מסגרת למגנט 

השלב הראשון בהפקת מגנטים לאירועים באשקלון מתחיל עוד כמה ימים לפני האירוע. בשלב זה אחנו בחברת מגנטורי שולחים לכם מספר של מסגרות מגנטים לבחירה, אתם יכולים לעבור על כל המסגרות ולבחור איך יראו כל המגנטים באירוע שלכם. לאחר מכן אתם גם תבחרו את הכיתוב ואת סגנון הפונט שיהיה על המסגרת. לאחר מכן אנחנו שולחים לכם סקיצה איך תראה המסגרת של המגנט. (אם לא מצאתם מסגרת שאתם מתחברים אליה מבין כל המאגר של המסגרות שלנו, אנחנו נעצב לכם מסגרת משלכם באופן אישי, ללא חיוב נוסף!).

שלב שני – מגיעים לאירוע 

בשלב השני, לאירוע שלכם יגיע צוות מקצועי שכולל בתוכו שני אנשי צוות שעובדים במביל, האחד צלם מגנטים מקצועי ומיומן שתפקידו לצלם את האורחים שלכם, ואיש צוות נוסף שתפקידו לפתח את התמונות שצלומו, וכל תמונה שמקבלת גם תעבור תהליך של מסגור התמונה ולאחר מכן תודבק על דף מגנטי מיוחד דביק. 

שלב שלישי – המגנטים מוצבים ברחבת הריקודים

לאחר שהמגנטים הודפסו והודבקו על דף מגנטי דביק הם יוצבו על לוח מגנטים מרהיב ברחבת הריקודים. משם כל אורח יכול לקחת את המגנט המיוחד שלו למזכרת ולהנות מהמזכרת המיוחדת מהאירוע שלכם.

הפקת מגנטים לאירועים באשקלון היא פשוטה מאוד ולא מצריכה טכנולגיה מאוד מתקדמת או כישורים מיוחדים, אבל תמיד מומלץ לבחור את החברה המקצועית ביותר בכדי שתוכלו להנות מאירוע מושלם ומיוחד.

מגנטים לאירועים באשקלון מחיר 

אחד הדברים החשובים ביותר לכל אחד שמחפש צלם מגנטים לאירועים באשקלון הוא קודם כל המחיר, או המילים אחרות כולם רוצים לדעת לפני הכל כמה הם ישלמו.

מה שקובע מי יהיה הצלם מגנטים בכל אירוע ברוב המקרים הוא הצעת המחיר שמקבלים. אבל לא תמיד צריכים לקבל החלטה רק לפי המחיר. יש עוד המון דברים שצריכים לקחת בחשבון לפני שבוחרים צלם מגנטים לאירועים באשקלון וזה לא רק המחיר, אלא צריכים לקחת בחשבון דברים נוספים חשובים כמו: מה כוללת הצעת המחיר, האם הצלם מגיע לבד לאירוע או שצריכים להגיע שני אנשי צוות שעובדים במקביל, האם אתם מקבלים אחריות על המגנטים ועל האיכות, כמה זמן הצלם נמצא יחד איתכם באירוע ועוד. אלו הם דברים מאוד קריטיים שאתם חייבים לקחת בחשבון שאתם בוחרים צלם מגנטים.

חבילת צילום

מחיר 

מידע נוסף

מגנטים בלבד

390 ש"ח 

חבילת צילום מגנטים בסיסית הכוללת צילום מגנטים ללא הגבלת כמות עד שעתיים עבודה.

מגנטים + צילום סטילס

590 ש"ח 

חבילת צילום מגנטים מלאה הכוללת מגנטים ללא הגבלה + צילום תמונות סטילס ללא הגבלה במהלך האירוע עד 3 שעות + חבילת מתנות הכוללת הגדלות מגנט.

חבילת מגנטים לחתונה 

790 ש"ח 

חבילת מגנטים מלאה הכוללת צילום מגנטים לחתונה עד 4 שעות עבודה והפקת מגנטים בכמויות  מאסיביות. חבילה זאת מתאימה במיוחד לאירועים גדולים מעל 300 מוזמנים.

התשובות לכל השאלות שלכם 

אם השאלה העיקרית היא רוב הזמן קשורה למחיר אותו משלמים עבור צילום מגנטים, עדיין יש מספר שאלות שלא פחות חשובות ויעזרו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לאירוע שלכם. 

בשביל זה אספנו את השאלות המרכזיות והכי חשוב הבאנו לכם גם את התשובות המלאות לכל שאלה.

יש המון חבילות של צילום מגנטים ללא הגבלה. המחיר שלנו לחבילת צילום מגנטים ללא הגבלה הוא המחיר המשתלם ביותר והוא רק 390 ש"ח בלבד לחבילת צילום מגנטים מלאה ללא הגבלת כמות.

כמובן ניתן למצוא אצלנו חבילות צילום מגנטים הרבה יותר מורחבות בהתאם לצרכים שלכם ובהתאם לסוג האירוע.

התשובה היא ברורה מאוד והיא כמובן שכן.

אין שום סיבה שבגללה צלם מגנטים לא יכול להיות הצלם של האירוע.

אבל, רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם מגנטים לאירועים שיהיה גם הצלם של האירוע שאתם חוגגים באשקלון, חושב מאוד לוודא מספר דברים חשובים מאוד והם: לבדוק את גלריית העבודות של הצלם ולראות האם אתם מתחברים לסגנון הצילום שלו. 
בנוסף חשוב לבדוק מה הניסיון של הצלם בתחום והאם הוא כבר אירועים כאלו בעבר שבהם הוא שימש גם צלם מגנטים וגם היה הצלם של האירוע.

ברוב המקרים שאתם בוחרים צלם מגנטים לאירוע שלכם, סביר מאוד שכל ההתנהלות תהיה בהודעות כתובת בווצאפ. אז לא יהיה הסכם סגור וחתום אלא הכל יהיה סגור בהסכם בהודעה. אבל יש דברים חשובים מאוד שצריכים להיות כתובים והם:

שעות העבודה: חשוב מאוד שיהיה כתוב ושהצלם ידע מתי להיות באירוע ועד מתי הוא יהיה באירוע. בנוסף אתם בטח לא רוצים שפתאום באמצע האירוע אתם תגלו שאתם נמצאים בלי צלם שמתעד עבורכם את הרגעים המיוחדים.

מתי משלמים וכמה: תנאי התשלום הם חלק חשוב מאוד מאוד בכל הסכם, לא רק מול צלם מגנטים אלא באופן כללי מול כל מי שאתם עובדים מולו במהלך האירוע, חשוב שהדברים יהיו כתובים וברורים.

מתי מקבלים את התמונות: יש צלמי מגנטים שמעדיפים להעביר את התמונות אחרי כמה ימים באמצעות כל מיני דרכים לשיותף הקבצים. זה מביא איתו המון יתרונות כמו גיבוי התמונות ונוחות שאתם יכולים לשתף את התמונות ברשתות החברתיות. גם זה חשוב מאוד שיהיה כתוב שתדעו מתי אתם מקבלים את התמונות מהאירוע שלכם.

זמין 24/7