מגנטים לאירועים בשדרות

מגנטים לאירועים בשדרות היא אחת האטרקציות המוביליות והמבוקשות ביותר לכל אירוע. אם אתם לא מוכנים להתפשר על האירוע שלכם ורוצים שהוא יהיה מיוחד ויתעד לכם את האירוע צלם מגנטים מקצועי ובעל תודעת שירות גבוה מגנטורי זה הפתרון המושלם. 

מגנטים לאירועים היא כבר מזמן לא עוד אטרקציה במיוחד שמדובר על אירועים קטנים שבהם צלם מגנטים הוא גם הצלם של האירוע וזה דורש צלם מגנטים מיומן ומקצועי לצילום כל סוגי האירועים. 

בזמן שיש המון צלמי מגנטים לאירועים בדרום אתם צריכים לדעת איך למצוא את הצלם הטוב ביותר לאירוע שלכם. בשביל זה הכנו לכם מדריך שיסביר לכם על הדגשים החשובים לבחירת צלם מגנטים.

מגנטים לאירועים בשדרות_640x426
מגנטים לחתונה בשדרות_640x426

מה בודקים לפני שסוגרים

ישנם מספר דברים חשובים שאתם חייבים לוודא לפני שאתם סוגרים מול צלם מגנטים אם תקפידו לבדוק את כל הדברים האלו אתם תראו שאתם מוצאים את הצלם הטוב ביותר לאירוע שלכם. 

  • החיבור האישי עם הצלם.
  • הניסיון של צלם מגנטים בתחום האירועים.
  • מחיר – כמה תשלמו ומה תקבלו.
  • גלריית עבודות.
  • המלצות מאירועים קודמים.
  • ציוד גיבוי.

החיבור האישי עם הצלם

בשביל למצוא צלם מגנטים בשדרות אתם צריכים קודם כל להבין שחייב להיות לכם חיבור אישי עם הצלם. למה הכוונה חיבור אישי ולמה זה חשוב מאוד שיהיה חיבור אישי. חיבור אישי הוא בא ליידי ביטוי באדיבות והשירות שהצלם נותן. בדרך כלל קיים קשר ישיר בין המחיר אותו משלמים לבין ההרגשה של הצלם שעובד באירוע שלכם ולכן במחיר זול מאוד הוא לא יהיה מוכן ללכת אקסטר מייל עבורכם. ממול אותם צלמי מגנטים בשדרות שמגיעים לעבוד באירוע בשביל להרוויח כמה מאות שקלים, יש צלמי מגנטים מקצועיים שזה העיסוק העיקרי שלהם ולכן הם גם יעשו בכל אירוע הרבה יותר כי זה העיסוק שלהם אל מול אלו שרק עושים מגנטים בתור השלמת הכנסה. 

למה חשוב שיהיה חיבור אישי עם הצלם? בשביל להפיק אירוע שלם אתם לא יכולים לעשות את הכל לבד בלי נותני שירות שיעבדו איתכם, ברגע שיש לכם הרמוניה והכל זורם עם כל נותני השירות אתם יכולים להפיק את האירוע החלומי והמיוחד שאתם רוצים. אבל, בזמן שאתם צריכים להתנהל בין נותני שירות לא מקצועיים ואדיבים שיבואו לעשות עבורכם את הטוב ביותר אתם תמצאו את עצמכם באנרגיות לא טובות באירוע. לא רק שזה יהרוס לכם את ההרגשה, אלא שזה גם יהרוס עוד הרבה דברים אחרים שאתם צריכים שהכל יזרום חלק במהלך האירוע. 

הניסיון שלם צלם מגנטים בתחום

ניסיון הוא גורם מכריע וחשוב בכל תחום, גם שמדובר על צילום מגנטים ניסיון הוא משהו שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם סוגרים מול צלם מגנטים. הניסיון מעיד על היכולת של הצלם להתמודד עם סיטואציות מורכבות באירוע, להכיר את הדינמיקה וכיצד הוא יכול להיות עוד אטרקציה מיוחדת שגם מוספיה נופך מיוחד לאירוע וגם איך הוא יכול להיות זה שמתעד עבורכם את הרגעים המיוחדים והמרגשים באירוע. 

מגנטים לאירועים בשדרות מחיר

יש המון מחירים של צילום מגנטים והקשת היא רחבה מאוד. זה יכול להתחיל במקרים של צילום מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח וגם להגיע למעל 2000 ש"ח. 

מהם הגורמים שלפיהם נקבע המחיר של צילום מגנטים? המחיר נקבע לפי כמה פרמטרים והם : האגו של הצלם. כל צלם מגנטים יכול להחליט כמה הוא רוצה לגבות עבור השירות שלו לפי האגו שלו. יכול להיות צלם מגנטים שמסתפק ב 800-1000 ש"ח ויכול להיות צלם מגנטים אחר שלא יצא בכלל לאירוע אם הוא לא מקבל לפחות 1500 ש"ח. אלו הגורמים העיקריים שקובעים את המחיר של צילום מגנטים זה האגו.

גורם נוסף שקובע מחיר של צילום מגנטים הוא איכות חומרי הגלם שאיתם עובדים יש קשר ישיר בין האיכות של החומרים שאיתם מפיקים את המגנטים לבין המחיר שאותו אתם תשלמו. צלם מגנטים שעובד עם חומרי גלם איכותיים לא יכול להרשות לעצמו לגבות מחיר נמוך מאוד. אם קיבלתם הצעת מחיר מאוד נמוכה במצב שהיא מחשידה כדאי מאוד להכיר בעובדה שייתכן והמגנטים אותם תקבלו לא יחזיקו לזמן רב.

גלריית עבודות - להתחבר לתמונות

כמו שכבר אמרנו מקודם, מגנטים לאירועים זה כבר מזמן לא עוד אטרקציה אלא הרבה פעמים צלם מגנטים הוא גם הצלם של האירוע. לכן, אם בחרתם צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע, כדאי מאוד לוודא שאתם מתחברים לתמונות שאתם רואים ואתם אוהבים את סגנון הצילום. 

המלצות וציוד גיבוי

כל צלם מגנטים חייב שיהיה לו בארסנל ציוד גיבוי. בדיוק אותו הציוד שיהיה לו פעמים. במציאות דברים יכולים לקרות, תקלות במדפסת, תקלה במצלמה ועוד המון דברים אחרים בלתי צפויים. לכן, שאתם סוגרים מול צלם מגנטים אתם חייבים לוודא שיש לו ציוד גיבוי שאיתו הוא מגיע לאירוע.

המלצות זה אחד הדברים העיקריים. הדרך כלל הרבה מאוד אנשים בודקים המלצות עוד לפני שהם בכלל מחייגים לצלם מגנטים לקבל ממנו הצעת מחיר לצילום האירוע. תבקשו מצלם המגנטים לראות המלצות ואפילו לדבר עם לקוחות מאירועים קודמים ותבדקו איך הוא מבחינת זמינות בטלפון לפני האירוע, איך הוא מכין את המסגרת של המגנט, תבקשו איפלו המלצות מאירועים מאוד רחוקים ותשאלו על איכות המגנט. ככה תוכלו למצוא צלם מגנטים בשדרות שידאג שהאירוע שלכם יהיה מושלם. 

זמין 24/7