איך לבחור מקום מושלם לאירוע קטן

איך לבחור מקום מושלם לאירוע קטן

אם חשבתם פעם איך לבחור מקום מושלם לאירוע קטן, יש כמה דברים חשובים שאתם צריכים לקחת בחשבון.

תכנון אירוע קטן כמו יום הולדת, מסיבת ברית, בר או בת מצווה, חגיגות אירוסין וכן טקס נישואין אינטימי הוא סוחף ומרגש, ממלא את הנפש בהתרגשות ובפרפרים ובחשיבה מעמיקה לפרטי פרטים על חתן ו/או כלת השמחה, והאורחים האהובים. ישנם שיקולים רבים שצריכים להילקח בחשבון; החל מבחירת הלוקיישן המושלם לחגיגה וכלה בתפריט המנות והמשקאות. במאמר זה, נדון בתכנון ובארגון של אירוע קטן במסעדת שף יוקרתית הנחשבת לאחד מבין המקומות המובחרים, ונתייחס להיבטים חשובים שונים בבחירת המקום האידיאלי לכל סוג של התכנסות. 

אירועים קטנים במסעדת שף יוקרתית

תכנון וארגון אירוע של שמחה במסעדת שף יוקרתית מלווה כאמור, בהתרגשות רבה. בעודה ממוקמת בלוקיישן מצוין, מרחק של 20 דקות בלבד מלב העיר תל אביב, היא מאפשרת הגעה נוחה ומהירה עבור האורחים הדרומיים והצפוניים כאחד. מסעדות בפארק המדע טובלות בירוק, עטופות במרחבים ירוקים באופן יוצא מן הכלל בהשוואה למסעדות אחרות במרכז. כך למשל, מסעדת השף SPHERA מדורגת כיום כאחת המסעדות המבוקשות בישראל; בשל מיקומה הנהדר, המבנה המעוצב, הצוות האדיב והמנות האקסקלוסיביות –  אשר תורמים כולם לחוויה קולינרית מיוחדת במינה. כאשר צוות מארגני אירועים מוכשרים ילווה אתכם יד ביד לאורך הדרך, תוכלו לציין את האירוע המרגש שלכם עטופים באהבה. 

שף מיומן לצדכם

באחת מבין ה- מסעדות בפארק המדע, תוכלו לפגוש בשף מיומן ומוכשר אשר עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים, תוך הרכבה של מנות מדויקות להפליא. במיומנות נדירה, הוא יוצר מנות כיצירת אמנות, ומצליח להטביע חותם בקרב כל אחד ואחת מבין האורחים. השף נמצא כאן עבורכם, להרכבת תפריט שיכולול את המנות שתרצו, כך תוכלו להרשים את האורחים שלכם וליהנות גם אתם בעצמכם ממטבח פיוז'ן ים תיכוני במלוא תפארתו. בעת בניית התפריט, שף המסעדה יסייע לכם לבחור במנות המשתלבות נהדר זו עם זו, תוך הקשבה מעמיקה לצרכים שלכם ותשומת לב לכלל הפרטים הקטנים, כך יתקבל התפריט המושלם לחגיגה האישית שלכם. 

תפריט עשיר לבחירתכם

מסעדת השף SPHERA ממוקמת בלב ליבן של מסעדות בפארק המדע, ידועה בזכות מנות טעימות להפליא, עם טעמים מדויקים ועיצוב שווה לב, כיצירת אמנות. היא מתאימה לכל אדם וצרכיו המיוחדים ומציעה מנות נהדרות לכולם; היא כשרה ומחזיקה בתעודת הכשר מטעם הרבנות הראשית וכן, היא מתאימה לקרניבורים חובבי הבשרים, לצמחונים ולטבעונים. 

למנות הראשונות למשל, תוכלו להזמין מבחר סלטים צבעוניים מרעננים ולצידם לחמים עם מגוון מטבלים. תוכלו גם להזמין סלמון וקרפצ'יו דג ים, פטה כבדים או ריזוטו עטוף בפיטריות כמהין. למנה עיקרית, תוכלו ליהנות ממנת ניוקי מיוחדת במינה, עשויה עבודת יד ומתובלת במדויק, וליהנות במקביל משווארמה של דגי ים למשל, או פילה לברק. צלעות טלה, סינטה ופריים ריב על גחלים, אלו הן רק חלק ממנות הבשרים העשירות שתוכלו להזמין. 

הקינוחים כולם, מעוצבים בהקפדה עד לפרטים הקטנים, ומרכיבים יחדיו טעמים מרגשים המלווים בזיכרון כל אחד ואחת מבין האורחים למשך שנים. ספירלת גבינה עשויה קרם גבינה טבעונית, כוורת שוקולד מלווה במקרון וטראפלס – עטופה בפררו רושה, קרם נוגט וגנאש מרגש, בסבוסה ופאי פקאן מרגש – קינוחים מלאי אהבה, במיוחד עבורכם. 

לתעד את האירוע בצורה הטובה ביותר

יש המון דרכים לתעד אירוע, אחת מהם היא להזמין צלם מגנטים מקצועי שילווה אתכם באירוע. אנחנו במגנטורי מציעים לכם שירות מקצועי ואדיב של צילום מגנטים בנוסף לצילום אירועים קטנים.

בשונה מהרבה צלמי מגנטים לאירועים שהם רק עוד אטרקציה של צילום, אצלנו תקבלו את איכות הצילום הטובה והמקצועית ביותר.

עכשיו שאתם יודעים איך לבחור מקום מושלם לאירוע קטן כל מה שנותר לכם הוא לעשות בדיקה של המלצות אודות המקום מאירועים קודמים שהיו בו. רק ככה תדעו בוודאות שאתם עושים את הבחירה הטובה ביותר.

זמין 24/7