איך לבחור צלם מגנטים

אתם בטח חושבים לעצמכם איך תצליחו לבחור את צלם המגנטים המושלם לאירוע שלכם, במיוחד שיש היצע גדול מאוד של צלמי מגנטים וכל אחד מהם מציע כל מיני דברים אחרים כמו סוגים שונים של פיתוח תמונות, סגנון צילום יותר מקצועי ועוד המון מתנות וחבילות צילום.

בשביל זה הכנו לכם את המדריך שיעזור לכם למצוא צלם מגנטים צעד אחרי צעד בקלות ומהירות והבאנו לכם רק את הדגשים שבאמת חשובים ואתם צריכים לקחת בחשבון.

וותק וניסיון

כמו בכל גם במגנטים לאירועים הניסיון הוא אחד הדברים החשובים ביותר לבחירת הצלם המקצועי ביותר.

הניסיון בצילום אירועים והכרה של הדינמיקה הם אלו שעושים את ההבדל המאוד משמעותי, צלם מגנטים מקצועי ומיומן ידע להתמודד עם כל סיטואציה, לעבוד נכון באירוע שלכם להרגיש מה הולך לקרות לדעת מה הוא צריך לצלם ומתי להיות בכל מקום חשוב.

לעומת זאת צלם מגנטים שרק נמצא בתחילת הדרך, לא ידע להכיר את כל הדברים החשובים האלו, הוא לא ידע את החשיבות הרבה שיש בלתת לעל אחד באירוע את היחס הטוב ביותר שמגיע לו, לצלם ולענות לבקשות של כל אורח. צלם מגטים מקצועי ידע את מה שאתם כבר יודעים, האורחים הם הדבר הכי חשוב באירוע! כמו שאתם הבאתם את צלם המגנטים במיוחד עבורם, ככה גם הוא מכיר את העובדה שהם הדבר הכי חשוב וצריך לתת להם שירות ברמה הגבוה ביותר ללא פשרות.

הוותק והניסיון לא נגמרים רק בשירות מקצועי, או ביכולת להבין את הדינמיקה, הם גם אלו שמביאים איתם יתרונות נוספים, אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא הצילום.

צלם מגנטים זול שרק בתחילת הדרך לא ידע לצלם כמו אחד שכבר שנים מחזיק מצלמה ביד. היתרון של הצילום המקצועי הוא מה שאתם נהנים ממנו שאתם מקבלים עוד זווית צילום באירוע, עוד מצלמה שמסתובבת בין האורחים שלכם ומביאה לכם את התמונות הטובות והמרהיבות ביותר.

צילום מקצועי

בהמשך לניסיון והוותק, אין ספק שהם אלו שגם מביאים איתם את הצילום המקצועי יותר, צלם שנמצא במשך שנים על רחבות ריקודים לעומת צלם שרק עכשיו התחיל לצלם לבטח ידע להביא תמונות יותר מקצועיות.

צילום מגנטים דורש יכולות צילום גבוהות הרבה יותר מאשר יכולות הצילום של צלם אירועים רגיל, לצלם אירועים יש את היכולת לקחת את התמונות ביחד איתו ולערוך כל תמונה ואז להגיש לכם את התמונה אחרי לא מעט שיפוצים ולבטח שהיא תהיה מדהימה, לעומת זאת בצילום מגנטים את האפשרות לצלם תמונה ואז לערוך אותה, מה שצולם יש רק כמה דקות ספורות בלבד ואז התמונה חייבת לצאת ללוח המגנטים שמוצב ברחבת הריקודים, למרות שיש נטייה לחשוב שצלמי מגנטים הם רק "עוד אטרקציה" כדאי להבין שצילום מגנטים הרבה יותר מורכב ודורש מיומנות יותר גבוה מצילום אירועים רגיל.

מחיר הוגן

אל תתפשרו על השוואת מחירים, תחום המגנטים הפך להיות אחד התחומים עם פערי מחירים הגבוהים ביותר. אתם יכולים לקבל על אותו אירוע בדיוק הצעת מחיר של 500 ₪ מצלם מגנטים אחד ומצלם מגנטים שני מחיר גבוה פי 3 של 1500 ₪.

כמובן שמחיר של 500 שקלים חדשים הוא לא הגיוני עבור צילום מגנטים, תעשו בעצמכם את החשבון שבמחיר כזה עלויות וזמני הנסיעה, עלויות המיסוי, חומרי גלם, בלאי ציוד, עלויות פרסום, כל אלו כבר עברו את ה – 500 ₪ לאירוע, שלא לדבר על אלו שמציעים מחירים הרבה יותר זולים של 400 שקלים חדשים לצילום מגנטים, בטוח שיש כאן משהו שלא יהיה הכי משתלם עבורכם, בטח יהיה מדובר על מגנטים באיכות ירודה שיהיה עדיף אם בכלל תוותרו על התענוג מאשר תביאו צלם מגנטים שיתן לאורחים שלכם מגנט שרק ייבש אתכם אחר כך.

לסיכום

עכשיו שאתם יודעים איך לבחור צלם מגנטים מקצועי לאירוע שלכם, כל מה שנותר לכם לעשות הוא להבין שאצלנו בחברת מגנטורי החברה המובילה להפקת מגנטים לכל סוגי האירועים תקבלו את הכל במקום אחד, מעל 11 שנות ניסיון (נכון לכתיבת שורות אלו) צילום באיכות FULL HD , שירות אדיב ומקצועי כמו שרק מגנטורי יכולים לתת לכם, פיתוח מגנטים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר באיכות של סטודיו צילום מקצועי.

זמין 24/7