מגנטים לאירועים במרכז

מחפשים צילום מגנטים לאירועים במרכז ולא רוצים להתפשר על האיכות? רוצים לקבל את הטוב ביותר במחיר ההוגן והמשתלם ביותר? בישביל זה אנחנו כאן כבר מעל 11 שנים! ונותנים לכם את האפשרות לקבל את המגנטים האיכותיים ביותר, הצילום המקצועי ביותר, המחיר ההוגן והמשתלם ביותר והשירות האדיב שרק אנחנו במגנטורי יכולים להעניק.

מגנטים לאירועים במרכז – למה דווקא מגנטורי?

מבין כל חברות מגנטים לאירועים במרכז אתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא במגנטורי להיות חברת המגנטים גן באירוע שלכם?

הנה כל הסיבות לעשות בחירה נכונה ולחייג אלינו כבר עכשיו, לקבל הצעת מחיר משתלמת, לקיים איתנו פגישה קצרה ולהפוך את האירוע שלכם לכזה שהאורחים שלכם (וגם אתם) לא תשכחו לעולם בזכות צוות הצילום המקצועי שלנו שידאג לתעד את הכל בצורה המושלמת והטובה ביותר שאפר לתת במגנטים המרשימים והמיוחדים שלנו.

מחיר הוגן לכל כיס

מחיר הוגן ומשתלם לכל כיס, אחד הדברים שמנחים אותנו בצילום מגנטים לאירועים במרכז הוא הדגש לתת לכולם להנות מהמגנטים המיוחדים שלנו, אם עד היום היינו רגילים לראות שצלמי מגנטים לאירועים נמצאים רק באירוע יוקרה, היום אנו מאפשרים לכולם להינות משירות של צילום מגנטים לאירועים ומציעים לכם חבילות צילום מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח לאירועים קטנים ואינטמים, בנוסף אנו מציעים לכם חבילות צילום מגנטים ללא הגבלת כמות במחירים של עד 1200 ש"ח לאירועים גדולים.

ציוד צילום מקצועי

האהבה שלנו לצילום לא נגמרת לעולם, אנו עושים את מה שאנחנו אוהבים, גם נמצאים באירועים שמחים ומרגשים וגם זוכים לתעד אותם באמצעות המצלמה שלנו, האבה ליצור תמונות ולצלם דברים מיוחדים היא חלק בלתי נפרד מהאישיות שלנו, בזכות האהבה הזאת אנו תמיד רוכשים את ציוד הצילום המתקדם ביותר שאנו רוצים גם לעצמנו וגם הלקוחות שלנו זוכים להיות אלו שמקבלים את התמונות המרשימות ביותר מהציוד המקצועי ביותר.

זמינות מיידית

אתם מחפשים צלם מגנטים לאירוע שהוא ממש קרוב, אנו יכולים להיות זמינים עבורכם באופן מיידי (בהתאם לפניות שלנו באותו יום) אנו ערוכים תמיד לתת שירות, לא משנה מתי אתם צריכים צלם מגנטים, אם אנו פנוים אנו נשמח להיות חלק מהאירוע שלכם. אתם לא צריכים לסגור מולנו מראש כמה חודשים לפני, אתם יכולים להרגיש חופשי ליצור איתנו קשר תמיד, אז אם הרגע יצאתם מחדר לידה ואתם מתכננים כבר את הברית וצריכים שיהיה צלם מגנטים שיתעד עבורכם את הברית שאתם חוגגים במרכז, אפשר ליצור איתנו קשר ומגנטורי החברה המובילה במרכז להפקת מגנטים תשמח לעמודת לרשותכם ולחגוג יחד איתכם.

מגנטים איכותיים

מתחייבים לאיכות! המגנטים שלנו כל כך איכותיים שאנו מעניקים לכם לא רק את ההתייחבות האישית שלנו אלא מעניקים לכם תעודת אחריות בכתב על כל אירוע! סיימנו את האירוע, אתם מקבלים תעודת אחריות על המגנטים בכתב למשך 5 שנים מיום האירוע! אם המגנט דהה, התקלף כל כספכם יוחזר לכם במלואו. (בהתאם לתנאים בתעודת האחריות) יכולים לומר בגאווה שאין עוד חברת מגנטים לאירועים בארץ שמעניקה תעודת אחריות בכתב. אנו בטחים באיכות חומרי ולא מהססים לתת התחייבות על איכות המגנט.

11 שנים של ניסיון

לכל אירוע אנו מביאים איתנו לא רק את הציוד המתקדם, האדיבות שלנו, אלא מביאים איתנו משהו שיהיה קשה מאוד לכל צלם מגנטים במרכז אחר להביא וזה מעל עשור שלם של ניסיון בצילום מגנטים לאירועים.

זמין 24/7