טיפולים אסתטיים לגבר שכדאי לעשות לפני האירוע

טיפולים אסתטיים לגבר שכדאי לעשות לפני האירוע

איזה כיף שאנחנו חיים במאה העשרים ואחת, ואין לנו צורך להתבייש בצורך הבסיסי של גבר לטפח את עצמו. עד לפני כמה עשורים טיפוח בקרב המין הגברי, היה נחשב למשהו לא "גברי" במיוחד ואף יש שיגידו מעט נשי. הכי הרבה שגבר היה מבצע מבחינת טיפוח, זה גילוח תספורת וקצת בושם, כי ככה היה נהוג. לגבי כל שאר עולמות הטיפוח, אלה היו שמורים לנשים בלבד, ואפילו מכוני טיפוח אסתטיים לגבר, או טיפולים אסתטיים לגבר, זה לא משהו שהיה קיים. אז איזה מזה שאנחנו חיים בעידן הנוכחי והשפע שקיים בשוק הטיפוח הוא אינסופי וכזה שמוצע לשני המינים, כך שתהיו בטוחים שבאמצעות הטיפולים האסתטיים הנכונים, תגיעו לאירוע יפים ומסודרים.

הסרת שיער בלייזר

כל עולם הטיפולים האסתטיים בלייזר, התחיל אי שם בתחילת שנות האלפיים המוקדמות, כאשר רשתות הסרת השיער בלייזר, התחילו לשווק את עצמם גם לגברים. פתאום גברים עם שיער חזה שופע ומוגזם, לא צריכים להתגלח יותר במקלחת ויכולים להנות מהאופציה של הסרת שיער לצמיתות באמצעות לייזר. כיום העולם הזה כל כך התרחב והוא מציע מגוון סוגי טיפולים לגברים להסרת שיער, החל מסידור זקן וקו שיער באמצעות לייזר ועד הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים , כי לא רק נשים רוצות להרגיש נקיות ומסודרות שם למטה.

אז אם יש לכם שיער חזה שמבצבץ מתוך החולצה, או גב שעיר שעולה עד קו העורף, זה הזמן להגיע לטיפול ולהיפטר מהשיער שיביך אתכם ואת המראה שלכם באירוע.

הלבנת שיניים

החיוך שלנו הוא נכס רציני, ויש כאלה שיגידו שבאמצעות החיוך שלהם הם פתחו לעצמם המון דלתות בחיים. אך לא לשם זה התכנסו כאן, אנחנו רוצים לדאוג שתראו במיטבכם ביום אירוע הגדול שלכם, ושהחיוך שלכם יראה לבן ומצוחצח בכל התמונות.

קחו בחשבון שעם התפתחות רפואת השיניים, כיום ניתן לבצע הלבנת שיניים לא רק במרפאת השיניים עצמה, ואפשר לעשות זאת גם בבית בעצמכם, על ידי רכישה של ערכות הלבנת שיניים ביתיות. הערכות הללו לרוב נמכרות בבתי המרקחת השונים, ולעתים גם ניתן לרכוש ערכות טובות ומתקדמות יותר היישר מרופא השיניים שלכם. כדאי לדעת שמומלץ לבצע את הלבנת השיניים כמה שיותר קרוב למועד האירוע, על מנת לשמר את התוצאה כמה שיותר רעננה וטרייה.

פיסול אף

פיסול אף היא שיטה ייחודית לשינוי מבנה האף, באמצעות הזרקה של חומרי מילוי לגשר האף עצמו. באמצעות אלה הרופא מבצע שינוי במבנה האף ובעצם מפסל אותו, מבלי שנאצלתם לעבור תחת סכין המנתחים. התהליך פשוט ללא כאבים ואינו משאיר צלקת, וגם העלות שלו נחשבת זולה משמעותית מניתוח אף. באמצעות הטיפול תוכלו ליישר את גשר האף, להרים את קצה האף, ואפילו להצר אותו. קחו בחשבון שהמועמדים הכי טובים לטיפול מהסוג הזה הם אנשים בעלי אף קטן, מהסיבה שהתווספות חומרי המילוי על אף גדול, יכולה לגרום לו להראות גס וגדול יותר.

טיפול פנים רפואי

אקנה היא מחלה שגורמת לזיהום בעור, מה שמוביל בסופו של דבר להתפשטות של פצעים על גבי כל הפנים. הדבר הזה יכול לגרום לתחושה של אי נוחות וחוסר ביטחון אל מול המצלמה, וזה לא דבר שתרצו לחוות באירוע שלכם. לכן אם התסמינים הללו מוכרים לכם, זה הזמן לפנות לאיש מקצוע שיעזור לכם להיפטר מהאקנה, וידריך אותכם איך לטפל בפצעונים, במטרה להעלים אותם כבר לפני מועד האירוע. טיפול פנים של ניקוי עמוק, רצוי במקרים כאלה, ויעזור לנקות ולמנוע את הזיהום משכבות העור.

זמין 24/7