דברים שכדאי לקחת בחשבון שמתכננים אירוע

יש לא מעט דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמתכננים אירוע, אחד הדברים המרכזיים הוא בחירת אולם אירועים בצורה נכונה.

הפעם נסביר לכם צעד אחרי צעד איך לבחור אולם אירועים בצורה נכונה, מהם הדגשים החשובים באמת שכדאי לקחת בחשבון בבחירת כל אחד מהספקים המרכזיים באירוע שלכם.

אולם אירועים

הרבה מאוד פעמים כאשר אנשים הולכים לבחור אולם אירועים, כל מה שמעניין אותם הוא מחיר המנה, אבל רגע אחד לפני שאתם סוגרים רק בגלל המחיר של המנה אולי כדאי לעשות חושבים על עוד כמה דברים, לגבי מחירי המנות זה בדרך כלל מחירים שחוזרים על עצמם באותו סטנדרט של אירועים. יש אולמות אירועים בסטנדרט מסוים שאלו גובים את אותו המחיר הממוצע. אבל יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון.

חניה : הרבה מאוד פעמים אנשים לא חושבים לרגע על החניה באזור של האולם. זה לא רק עבורכם אלא במיוחד עבור האורחים שלכם. חשוב להבין שאם אתם בוחרים אולם אירועים קחו בחשבון שאתם גם צריכים לדאוג לאורחים שלכם לחניה, היא צריכה להיות קרובה, נוחה ומעל הכל נגישה ובחינם! כן, החניה צריכה להיות ללא תשלום לא נעים שאדם מגיע לאירוע ופתאום גם מבקשים ממנו עוד 20-50 ₪ עבור חניה. החניה היא דבר מאוד מהותי, אם מישהו מגיע זה אמנם סכום כסף קטן, אבל אירוע מושלם נמדד בפרטים הקטנים האלו.

כשרות : גם אם אתם כאלו שלא ממש מקפידים על כשרות, עדיין בטוח שיהיו כאלו שהכשרות היא משהו שהם לא יהיו מוכנים להתפשר עליו. הכשרות לכל הפחות צריכה להיות של רבנות ואם יש אולם שיכול גם לדאוג לכם למנות סגורות בכשרות יותר מהודרת זה דבר שיכול להיות יתרון מאוד גדול שאתם מביאים בשביל להפוך את האירוע למושלם.

הגעה לאירוע

כאשר אתם חוגגים אירוע במקום רחוק אתם חייבים לדאוג לשירות של הסעות לאירועים שירות הוא בעלות מאוד סמלית והאורחים מאוד יעריכו את זה שהם יכולים להגיע לאירוע וליהנות ולחגוג ואפילו תהיה להם הסעה עד לנקודת איסוף קבועה.

אטרקציות מיוחדות לאירוע

מבין כל אותם דברים שכדאי לקחת בחשבון שמתכננים אירוע, אחד הדברים המרכזיים הוא אטרקציות, לא משנה איזה סוג של אירוע אתם חוגגים אטרקציות הוא משהו שאתם חייבים להוסיף, בין אם זה צלם מגנטים לאירועים שיגיע לאירוע וידאג להפיק לכל אחד מהאורחים מזכרת של תמונת מגנט מהאירוע שלכם או אפילו לעצב את אירוע הברית עם קצת בלונים שאם יהיו ילדים באולם הם ישמחו לקחת ולשמור אותם.

צילום ותיעוד של האירוע

שאתם חוגגים אירוע מיוחד אין כמו לתעד את הרגעים המיוחדים והמרגשים האלו, תיעוד האירוע הוא משהו שאתם חייבים לעשות. אתם יכולים צלם אירועים מקצועי ומנוסה ולהקפיד טוב מאוד שיש לכם חיבור אישי ומקצועי עם הצלם שאתם מזמינים.

שמדובר על תיעוד האירוע תעשו לעצמכם טובה, אל תעשו טעות שאתם עלולים להתחרט עליה אחר כך הרבה מאוד זמן, במיוחד בתקופה של היום אנשים חושבים שבגלל שיש לכולם טלפונים ניידים הם יכולים ולצלם להם את האירוע, אבל מה עם לעשות קצת זום אין לכל חלק בצילום? לדעת לזהות שדברים מיוחדים ומרגשים קורים במהלך האירוע? כל הדברים האלו של הכרה של הדינמיקה במהלך האירוע זה משהו שרק צלם מקצועי יכול לתת לכם.

מה אתם לובשים באירוע

שאתם הולכים לאירוע שלכם, גם אם נראה לכם שזה בסדר להגיע עם ג'ינס ונעלי ספורט וחולצת T עדיין כדאי שתחשבו על איך שאתם נראים בלבוש הזה. תנסו לפחות להגיע עם חולה מכופרת לא חייב להגזים עם חליפה אם אתם ממש לא מתחברים לסטייל הזה אבל בכל זאת כדאי מאוד שתעשו מאמץ קטן ותתלבשו בצורה שתכבד את עצמכם וגם את האורחים שמגיעים לאירוע, בשום מכנסים קצרים זה לא משהו שבא בחשבון ולא כדאי לכם לעשות את זה ולהגיע ככה לאירוע שלכם.

זמין 24/7