מגנטים לאירועים בחולון

אם אתם מחפשים חברת מגנטים לאירועים בחולון ולא מוכנים להתפשר על צילום מקצועי, מגנטים באיכות גבוה, שירות ללא פשרות וכמובן מחירים הוגנים. הגעתם למקום הנכון!

אנו חברת מגנטורי עוסקים בצילום מגנטים לאירועים כבר מעל 14 שנים וגאים להיות ממייסדי תחום מגנטים לאירועים בישראל.

מגנטים  לאירועים בחולון – איך זה קורה?

אז שאתם מזמינים שירות מגנטים לאירועים במרכז אתם רוצים לדעת איך זה קורה? הנה הסבר מלא צעד אחרי צעד מה קורה מרגע השיחה לקבלת הצעת מחיר ועד לזה שהאורחים שלכם מקבלים את המגנט שלהם ביום האירוע שאתם חוגגים.

מתחילים לפני האירוע

כמה ימים לפני האירוע אנו נתחיל בהכנות, שזה אומר שאנחנו נעצב לכם מסגרת מגנט מעוצבת לפי בחירה. אתם תתנו לנו קווים מנחים ואנחנו נעצב לכם מסגרת משלכם.

למה שתרצו להכין מסגרת לפני האירוע?

למרות שיש לא מעט צלמי מגנטים שאפילו לא מאפשרים לכם לעצב לעצמכם מסגרת למגנט, אצלנו זה חלק מהשירות!.

היום צילום מגנטים הוא משהו שאנחנו נתקלים בכל אירוע כמעט, אין אירוע שאנחנו מגיעים אליו ולא פוגשים שם צלם מגנטים.

זה גורם לכך שכמעט כל אירוע שאנו הולכים אליו יש לו במגנט את אותה המסגרת בדיוק.

שאתם חוגגים אירוע בטוח שאתם רוצים שתהיה לכם מסגרת ייחודית משלכם, מסגרת שעוד לא ראו בשום מקום אחר ולא רק יקחו את אותה המסגרת וישנו את השמות והכיתוב וישתמשו בה בעוד עשרות אירועים אחרים.

אנחנו בחברת מגנטורי, חברת מגנטים לאירועים המובילה בחולון מביאים לכם את השינוי הגדול ביותר בתחום המגנטים. לכל אירוע אנחנו מכינים מסגרת ייעודית משלו! לא תראו את המסגרת הזאת בשום מקום אחר.

אז עכשיו שאתם יודעים למה כדאי לכם מסגרת ייחודית למגנט שתהיה רק שלכם, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לוודא שמי שאתם סוגרים מולו לא משתמש במסגרת מאירועים קודמים ולא מחייב אתכם עבור השירות הבסיסי של הכנת מסגרת אישית למגנט.

מגיעים לאירוע מוכנים

אחרי שיש לנו מסגרת מוכנה שעוצבה עבורכם באופן אישי, בין אם זה בהתאם להזמנה של האירוע, או אפילו אם יש לכם אירוע עם קונספט מסוים והמסגרת היא בהתאם לקונספט. 

לאירוע שלכם יגיעו שני אנשי צוות. האחד הוא צלם שתפקידו לצלם את האורחים במהלך האירוע, והשני הוא הגרפיקאי. הוא אחראי להכין את המגנטים בפועל.

מה עושה הצלם ? תפקידו כמובן להסתובב בין האורחים שלכם, להיות מזוהה על ידי חולצה שכתוב עליה שהוא צלם מגנטים מהצוות של מגנטורי. הוא יצלם את האורחים במהלך האירוע.

התמונות שצולמו יועברו לגרפיקאי וכל תמונה תעבור מסגור של המסגרת שהוכנה לפני האירוע, לאחר מכן כל תמונה כזאת תשוכפל כמספר האנשים שמופיעים בתמונה, זאת בכדי שכל אחד יוכל לקחת לעצמו מגנט למזכרת מהאירוע.

כמובן שהצוות יגיע עוד לפני ראשון האורחים, גם בשביל להתארגן וכבר האורח הראשון שמגיע יוכל להצטלם למגנט ולקבל את המגנטים שלו.

מדפיסים את המגנטים 

אחרי שיש תמונות, מסגרות ושכפולים, כל מה שנשאר הוא רק להדפיס את המגנטים.

כל המגנטים יודפסו באמצעות מדפסת מגנטים משוכללת ומתקדמת ביותר באיכות FULL HD, כל זאת המגנטים יודפסו על גבי דפי פוטו איכותי ויעברו תהליך של ציפוי למינציה כדי לשמור על המגנט לאורך זמן רב ככל שניתן. ציפוי למינציה מעניק למגנט לא רק עמידות לאורך זמן מפני דהייה אלא גם מאפשר למגנט להיות מוגן מפני נזקים כמו מגע עם מים ועוד.

זמין 24/7