מגנטים לאירועים באופקים

מגנטים לאירועים באופקים עושים רק עם הטובים ביותר! מגנטורי החברה המובילה בהפקת מגנטים לכל סוגי האירועים במחירים המשתלמים ביותר כבר מעל 10 שנים בתחום המגנטים מביאים לכם צילום מקצועי, מגנטים איכותיים, שירות ללא פשרות ואת הצילום המיוחד והיצרתי כמו שרק אנחנו יכולים להביא לכם לאירוע מושלם.

אצלנו תמצאו מגנטים לכל סוגי האירועים באופקים בינהם מגנטים לחתונה, מגנטים לברית, מגנטים ליום הולדת וגם מגנטים לאירועים קטנים במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.

מגנטורי חברת מגנטים לאירועים בדרום הינה מהחברות הוותיקיות ביותר בישראל וחוללנו מהפכה של מחירים תחרותיים במיוחד.

מגנטים לחתונה בזול
מגנטים לאירועים בדרום

העסקה המשתלמת ביותר

העסקה המשתלמת ביותר לאירוע שאתם חוגגים באופקים. 

רק במגנטורי תקבלו את העסקה המשתלמת ביותר שכוללת בתוכה צילום מגנטים + צילום האירוע והכל במחיר מתשלם במיוחד!

בשונה ממה שהכרתם עד היום שצלמי מגנטים עבורם הצילום הם עוד אטרקציה והם מגיעים עם מצלמה של חובבנים, הידע שלהם בצילום הוא רק ללחוץ על הכפתור במצלמה ושלא לדבר על זה שהחתונה או כל אירוע חשוב אחר שלכם הוא עוד תוספת הכנסה, אצלנו מגנטים לאירועים זה העסק שלנו! זה מה שאנחנו עושים, זה מה שאנחנו אוהבים והכי חשוב אנחנו רואים את האירוע שלכם כמו שרק מקצוענים יכולים לראות וכהה להביא לכם את מה שאתם צריכים והכי חשוב במחיר הוגן ומשתלם במיוחד.

הציוד המקצועי של מגנטורי 

בשביל לתת לכל לקוח שלנו את הטוב ביותר, אנחנו במגנטורי לעולם לא מתפשרים על איכות הציוד שאיתו אנו עובדים.

זה כולל מצלמת FULL HD מבית מותג הצילום המוביל בעולם CANON MARK4 עם עדשות הדור החדש – האהבה שלנו לצילום היא זאת שמביאה אותנו להיות חברת המגנטים היחידה שיכולה גם לספק לכם צילום מגנטים במקביל לצילום תמונות סטילס של האירוע.

לא רק המצלמה הטובה ביותר, גם מי שיודע לעבוד איתה בצורה הטובה ביותר! עם מעל 10 שנים של ניסיון בצילום אירועים, היכולת להתמודד עם תנאי תאורה קיצוניים ועם אורחים שמשנים את הבעות הפנים בתוך שניות יש לנו טכניקות צילום מתקדמות שהופכות את התמונות שלנו למזכרת המיוחדת שלכם.

מגנטים לאירועים בנתיבות
זמין 24/7